Koreli Oppalarin ve Onnilerin Twitter`leri! Korean Oppa`s and Onni`sTwitter accounts

Ben bu kadar buldum simdilik buldukca ekleyecegim.Sizde biliyorsaniz paylasin ekleyeyim.



                                    
                                     Choi Siwon  @siwon407
Park Jung Min @JungMin0403 


                                Lee Sun Ho @pappardelle45
                             
  Lee Min Ho @ActorLeeMinHo

Lee Jun Ki @leejunki28
Lee SungMin @sungminni


                                                   Jae Hyo  @blockbhyo
                                            Jeon Hye Bin @heavenbin
                                                     Jedong Kim @keumkangkyung
                                                            Kim Ju ha @kimjuha
                                                     Yubin Kim @WGyubin
                                                      An Seon Yeong @anney_love
                                                      Kim In Kwon @inkwons
                                                    Daniel Henney @danielhenney
                   


2 comments:

  1. çok hızlısın ya gün boyu sık sık buaraya giriyorum her seferinde yeni birşeyler keşfediyorum bak bak bitiremedim ellerine sağlık herşey çok güzel olmuş

    ReplyDelete
  2. :)) Teşekkür ederim takip ettiğin için .. Fikrin varsa paylaşabilirsin

    ReplyDelete